Strona 1 z 1

Wystąpił błąd nr 5 zapisu w kluczu...

Post: 15 sty 2019, 13:11
autor: SebekW
Witam
Po instalacji IPS Druki Profesjonalne, po każdorazowym zamknięciu programu wyskakuje informacja że nie umie zapisać wartości do kluczy a dokładnie 3-ech. Ustawiłem już uprawnienia użytkownika domenowego w rejestrze stworzyłem także te klucze bez "wartości" i dalej nic... Może jakaś podpowiedź. Przepuściłem w rejestrze do tego klucza "wszyscy" i dalej nic...

Obrazek

pozdrawiam

Re: Wystąpił błąd nr 5 zapisu w kluczu...

Post: 16 sty 2019, 9:47
autor: Robert IPS
Dzień dobry,
proszę raz uruchomić program jako administrator(PPM na skrócie do programu i "uruchom jako administrator"). Następnie zamknąć program. Błąd powinien się już nie pojawić jako użytkownik.