Proponuję dokonanie "czystej" instalacji programu:
Odinstalować program, następnie usunąć z rejestru Windows klucze(regedit)(wcześniej można wyeksportować klucze):
HKEY_CURRENT_USER\Software\IPSPI\
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\IPSPI\
Dokonać instalacji z pliku
http://www.dobry.pl/pliki/Testy/drukiip ... _12_31.exeUruchamiając instalator jako administrator(PPM na pliku i "uruchom jako administrator") zainstalować Druki IPS Profesjonalne z Kartoteką Podmiotów, zaznaczając opcję "Zainstaluj na wszystkich kontach użytkowników".
Tworzymy źródła ODBC 32-bitowe do baz, które będą nam potrzebne(danych i kartotek)
Uruchamiamy Kartotekę Podmiotów jako administrator. Wybieramy menu plik->ustawienia wybieramy sieciową bazę danych MSSQL ODBC Wciskamy przycisk dodaj, następnie "ustawienia systemowe" i wybieramy źródło do bazy kartoteki, dopisujemy użytkownika hasło jeśli to wymagane. Wciskamy OK zaznaczymy utworzony wpis i wciskamy ustaw, a potem zapisz. Gdy się połączy z bazą, możemy zamknąć program.
Uruchamiamy Druki IPS Profesjonalne jako administrator. Wybieramy menu Plik/formularz->Właściwości programu zakładka baza danych. Zmieniamy ustawienie bazy z wbudowanej tekstowej na MSSQL ODBC, wciskamy Parametry analogicznie jak w Kartotece wybieramy źródło, login i hasło i wciskamy OK, następnie zapamiętaj. Zamykamy program i uruchamiamy ponownie jako administrator. Program powinien się uruchomić z dostępem do kartoteki i bazy danych SQL.
Po ustawieniu baz możemy zaktualizować program do aktualnej wersji plikiem
http://www.ips-infor.com.pl/pliki/drukiipsprosetup.exeKażde konto użytkownika komputera powinno uruchamiając program mieć te same ustawienie bazy danych, także folderu danych aplikacji i modułów formularzy(należy upewnić się, czy użytkownicy mają pełny dostęp do tych folderów). Ewentualne zmiany tych ustawień wymagają uruchamiania jako administrator, dokonywania zmian i ponownego uruchomienia jako administrator, aby ustawienia się zapamiętały.