Strona 2 z 2

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 13:50
autor: Pomoc Techniczna IPS
Jaka to wersja programu Druki IPS Profesjonalne? - Pomoc\O programie. Aktualna to: 1.5.14.13

Jeśli jest aktualna, to proponuje, w celu sprawdzenia, zainstalować aplikacje e-Poczta Podatkowa - http://pityng.pl/pliki/ePPsetup.exe

Po zainstalowaniu programu otwieramy go i w menu Plik\Ustawienia zakładka e-Deklaracje wyłączamy opcję "Wysyłaj dane natychmiast po otrzymaniu" i naciskamy "Zapisz". Następnie zamykamy e-Pocztę Podatkową i wysyłamy dane z Druki IPS Profesjonalne. Po naciśnięciu na przycisk "Wyślij", w oknie wysyłki, powinna pojawić się informacja, że dane zostały zapisane w bazie danych. Otwieramy e-Pocztę Podatkową, zaznaczamy dodany dokument i naciskamy na przycisk "Wyślij/sprawdź".

Czy wysyłając dane z e-Poczta Podatkowa jest taki sam komunikat błędu?

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 06 mar 2017, 11:02
autor: Lucyna
Witam,
Błąd jest ten sam

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 06 mar 2017, 12:06
autor: Pomoc Techniczna IPS
Jeśli wysyłka danych bezpośrednio z e-Poczty Podatkowej przedstawia ten sam komunikat błędu, to rozwiązanie problemu leży raczej po stronie oprogramowania do czytnika kart.

Bardzo mi przykro ale nie jestem w stanie obecnie pomóc :(